AXX.12 FILMŲ

AXX.12 FILMŲ

N18

Žanras

Nenurodyta

Filmo trukmė

2val. 0min.

1. Jonas Banys ir Simonas Tarvydas.

Filmo pav. "Ponas Pimpis".

"Trumpametražis filmas "Ponas Pimpis" - tai N.Gogolio kūrybos įkvėptas linksmas farsas apie vyriškį, kuris praranda savo "vyriškumą" ir staiga sutinka jį žmogiškame pavidale. Įsivėlęs į beprotiškas lažybas dėl mylimos moters, vyriškis nesugeba atsispirti geismui ir paaukoja meilę vardan fizinio pasitenkinimo".

2. Karolis Jankus ir Deima Kelias

Filmo pav. "Zevango (Kerštas)".

"Erotinis trileris su vesterno elementais.

Bėglį su pinigais besivejantys gangsteriai netikėtai užklumpa miške besimylinčią porelę. Prieš nužudydami visus tris - merginą, vyriškį ir bėglį, plėšikai nusprendžia pasismaginti su mergina. Mergina, pasinaudojusi proga ir savo plaukų smeigtuku, po vieną nužudo visus tris gangsterius. Tačiau kai jį grįžta į aikštelę - ten nieko neberanda - jos vyriškis ir bėglys pasigriebę pinigus pabėgo. Mergina pasiveja juos ir abu nušauna".

3. Kęstutis Gudavičius.

Filmo pav. "Perspektyvi pora".

"Ką tik susipažinę jaunuoliai nuoširdžiai stengiasi surasti raktą savo tolesniam bendravimui. Vedami savo baimių ir troškimų, kiekvienas pats sau, jie įsivaizduoja įvairias "būsimo" savo gyvenimo kartu scenas. Taip pirmą savo pažinties vakarą, jie virtualiai nugyvena dalį savo absurdiško bendro gyvenimo. O jis nieko gera nežada. Sugrįžus į realybę reikia daryti nelengvus sprendimus, kurie atrodo sudėtingesni dar ir dėl to, kad jau sunku atskirti kur realybė, kur vaizduotė".

4. Inesa Kurklietytė.

Filmo pav. "Pašaukimai".

"Tai filmas "Paskutinė lopšinė"- apie pirmąją nuodėmę, įvykusią vaiko galvoje. Apie pirmąjį bandymą pasiekti moterį. Apie aštrius pojūčius, kai fantazija dar neišaugo iš lopšinių ir pasakų amžiaus. Apie mistinį, paslapčių pilną Moters kūną vaiko fantazijoje. Scenarijų rašiau, įkvėpta Ch.Bodlearo kūrybos. Makro jausmų pasaulis filmojamas kameros makro akimi".

5. Maxim Maxot, Zhivile Montvilaite, Meskhey Vladimir "MEMOMAX entertainment"

Filmo pav. "Food Family".

"Filmo koncepcija - parodyti skirtingas geismo puses per vienos šeimos buitį. Scenarijuje panaudoti dialogai iš Ivano Varapejevo pjesės "Deguonis".

6. Emilis Vėlyvis.

Filmo pav. "Matvaju".

"Kritiškai ironiška atsitiktinių įvykių seka, pabrėžiant ir sutirštinant pagrindinius žmogiškosios prigimties elementus - gyvulišką žiaurumą, manjakišką geismą, paranojišką baimę, išryškinant grožio priešpriešą. Tuo netiesiogiai žiūrovui primenant, jog grožis nesuvokiamas be jo paties priešingybės - negrožio. Su potekste, jog estetikos nesąlygoja gėris".

7. Arūnas Rutkus.

Filmo pav. "Dovana".

"Pagyvenęs vyras jau beveik 10 metų neturėjo moters. Artėja jo gimtadienis. Gimtadieniui jis norėtų pasidovanoti ypatingą dovaną - dar kartą patirti "tai". Pusę metų taupė, kad galėtų musipirkti brangią palydovę. Draugas jam dovanoja "stebuklingą" tabletę, kuri padės nugalėti visas problemas"

8. Šarūnas Mikulskis.

Filmo pav. "Cenzūra".

"Vyras ateina į pasimatymą su nuteista mylimąja. Jų meilės scenas kalėjime filmuoja apsaugos kameros. Kas juos stebi? Ar stebint lengva neįsitraukti į stebimų žmonių gyvenimą?"

9. Pranas Šarpnickis.

Filmo pav. " Mergaitė raudona suknaite".

"Literatūrinis scenarijus "Mergaitė raudona suknaite" sukurtas pagal Š. Pero pasaką "Raudonkepuraitė".

Tai ne atsitiktinis pasirinkimas. Pasakoje perspėjamos jaunos merginos, kurios pavojingai elgiasi pasitikėdamos visokio plauko žmonėmis ir todėl nieko keista, jei būna "vilkų" suėstos; jos mokomos būti atsargios su "saldžiabalsiais" vilkais, kurie yra visų pavojingiausi. Scenarijuje atsispindi amžinosios meilės ir sekso problemos kartų kaitos aspektu.

Autentiška pasakos struktūra, siužetiniai elementai, mažai keisti dialogai žiūrovui nuolat primena, jog čia yra ta pati gerai žinoma pasaka, tik įvilkta į šiuolaikinį rūbą, o vilkas iš simbolinės transformuojamas į fizinę formą: žmogaus, gražaus vyro - donžuano, vilioklio".

10. Antanas Gluskinas.

Filmo pav. "Tėvai ir vaikai".

"Tėvai ir vaikai" - ironiška šeimos drama apie vaikų seksualinį auklėjimą ir jo poveikį tolimesniam vaikų gyvenimui. Pagrindiniai filmo herojai ne neapsiplunksnavę jaunuoliai, o kultūringi ir inteligentiški žmonės, kuriems jau apie 30 metų".

11. Artūras Bukauskas.

Filmo pav. "Erotomoto".

"Grupinis pasivažinėjimas karštu viešuoju transportu keičiant partnerius. Segtis diržo nebūtina, talonėliai - vienkartiniai ir kiauri kaip moralė. Formų tvermės dėsnis - kiekvienam įdubimui po iškilimą. Laikytis galima už visko. Šik-elionė-nuostabi".

12. Jevgenij Malkov - režisierius

Filmo pav. "Aistros kvapas"

"Elegancija - vienas iš grožio pagrindų, o geismą gimdo ne vien nuogas seksas".

Žanras

Nenurodyta

Filmo trukmė

2val. 0min.

1. Jonas Banys ir Simonas Tarvydas.

Filmo pav. "Ponas Pimpis".

"Trumpametražis filmas "Ponas Pimpis" - tai N.Gogolio kūrybos įkvėptas linksmas farsas apie vyriškį, kuris praranda savo "vyriškumą" ir staiga sutinka jį žmogiškame pavidale. Įsivėlęs į beprotiškas lažybas dėl mylimos moters, vyriškis nesugeba atsispirti geismui ir paaukoja meilę vardan fizinio pasitenkinimo".

2. Karolis Jankus ir Deima Kelias

Filmo pav. "Zevango (Kerštas)".

"Erotinis trileris su vesterno elementais.

Bėglį su pinigais besivejantys gangsteriai netikėtai užklumpa miške besimylinčią porelę. Prieš nužudydami visus tris - merginą, vyriškį ir bėglį, plėšikai nusprendžia pasismaginti su mergina. Mergina, pasinaudojusi proga ir savo plaukų smeigtuku, po vieną nužudo visus tris gangsterius. Tačiau kai jį grįžta į aikštelę - ten nieko neberanda - jos vyriškis ir bėglys pasigriebę pinigus pabėgo. Mergina pasiveja juos ir abu nušauna".

3. Kęstutis Gudavičius.

Filmo pav. "Perspektyvi pora".

"Ką tik susipažinę jaunuoliai nuoširdžiai stengiasi surasti raktą savo tolesniam bendravimui. Vedami savo baimių ir troškimų, kiekvienas pats sau, jie įsivaizduoja įvairias "būsimo" savo gyvenimo kartu scenas. Taip pirmą savo pažinties vakarą, jie virtualiai nugyvena dalį savo absurdiško bendro gyvenimo. O jis nieko gera nežada. Sugrįžus į realybę reikia daryti nelengvus sprendimus, kurie atrodo sudėtingesni dar ir dėl to, kad jau sunku atskirti kur realybė, kur vaizduotė".

4. Inesa Kurklietytė.

Filmo pav. "Pašaukimai".

"Tai filmas "Paskutinė lopšinė"- apie pirmąją nuodėmę, įvykusią vaiko galvoje. Apie pirmąjį bandymą pasiekti moterį. Apie aštrius pojūčius, kai fantazija dar neišaugo iš lopšinių ir pasakų amžiaus. Apie mistinį, paslapčių pilną Moters kūną vaiko fantazijoje. Scenarijų rašiau, įkvėpta Ch.Bodlearo kūrybos. Makro jausmų pasaulis filmojamas kameros makro akimi".

5. Maxim Maxot, Zhivile Montvilaite, Meskhey Vladimir "MEMOMAX entertainment"

Filmo pav. "Food Family".

"Filmo koncepcija - parodyti skirtingas geismo puses per vienos šeimos buitį. Scenarijuje panaudoti dialogai iš Ivano Varapejevo pjesės "Deguonis".

6. Emilis Vėlyvis.

Filmo pav. "Matvaju".

"Kritiškai ironiška atsitiktinių įvykių seka, pabrėžiant ir sutirštinant pagrindinius žmogiškosios prigimties elementus - gyvulišką žiaurumą, manjakišką geismą, paranojišką baimę, išryškinant grožio priešpriešą. Tuo netiesiogiai žiūrovui primenant, jog grožis nesuvokiamas be jo paties priešingybės - negrožio. Su potekste, jog estetikos nesąlygoja gėris".

7. Arūnas Rutkus.

Filmo pav. "Dovana".

"Pagyvenęs vyras jau beveik 10 metų neturėjo moters. Artėja jo gimtadienis. Gimtadieniui jis norėtų pasidovanoti ypatingą dovaną - dar kartą patirti "tai". Pusę metų taupė, kad galėtų musipirkti brangią palydovę. Draugas jam dovanoja "stebuklingą" tabletę, kuri padės nugalėti visas problemas"

8. Šarūnas Mikulskis.

Filmo pav. "Cenzūra".

"Vyras ateina į pasimatymą su nuteista mylimąja. Jų meilės scenas kalėjime filmuoja apsaugos kameros. Kas juos stebi? Ar stebint lengva neįsitraukti į stebimų žmonių gyvenimą?"

9. Pranas Šarpnickis.

Filmo pav. " Mergaitė raudona suknaite".

"Literatūrinis scenarijus "Mergaitė raudona suknaite" sukurtas pagal Š. Pero pasaką "Raudonkepuraitė".

Tai ne atsitiktinis pasirinkimas. Pasakoje perspėjamos jaunos merginos, kurios pavojingai elgiasi pasitikėdamos visokio plauko žmonėmis ir todėl nieko keista, jei būna "vilkų" suėstos; jos mokomos būti atsargios su "saldžiabalsiais" vilkais, kurie yra visų pavojingiausi. Scenarijuje atsispindi amžinosios meilės ir sekso problemos kartų kaitos aspektu.

Autentiška pasakos struktūra, siužetiniai elementai, mažai keisti dialogai žiūrovui nuolat primena, jog čia yra ta pati gerai žinoma pasaka, tik įvilkta į šiuolaikinį rūbą, o vilkas iš simbolinės transformuojamas į fizinę formą: žmogaus, gražaus vyro - donžuano, vilioklio".

10. Antanas Gluskinas.

Filmo pav. "Tėvai ir vaikai".

"Tėvai ir vaikai" - ironiška šeimos drama apie vaikų seksualinį auklėjimą ir jo poveikį tolimesniam vaikų gyvenimui. Pagrindiniai filmo herojai ne neapsiplunksnavę jaunuoliai, o kultūringi ir inteligentiški žmonės, kuriems jau apie 30 metų".

11. Artūras Bukauskas.

Filmo pav. "Erotomoto".

"Grupinis pasivažinėjimas karštu viešuoju transportu keičiant partnerius. Segtis diržo nebūtina, talonėliai - vienkartiniai ir kiauri kaip moralė. Formų tvermės dėsnis - kiekvienam įdubimui po iškilimą. Laikytis galima už visko. Šik-elionė-nuostabi".

12. Jevgenij Malkov - režisierius

Filmo pav. "Aistros kvapas"

"Elegancija - vienas iš grožio pagrindų, o geismą gimdo ne vien nuogas seksas".