Il Barbiere di Siviglia – Džoakinas Rosinis (Gioachino Rossini)
Per nepilnas tris savaites (20 dienų) parašytą operą Dž. Rosinis sukūrė pagal vieną iš trijų prancūzų dramaturgo Pjero Bomaršė (Pierre-Augustin Caron de Beaumarchais) pjesių apie Figaro, parašytų XVIII a. pabaigoje. Visuotinai sutariama, jog „Sevilijos kirpėjas“ yra geriausia Dž. Rosinio opera buffa bei viena geriausių šio žanro operų apskritai. Jos premjera su didžiuliu pasisekimu įvyko 1816 m. vasario mėnesį Romoje ir iki pat mūsų dienų „Sevilijos kirpėjas“ išlieka viena mėgstamiausių komedijų viso pasaulio operos scenose.
Po itin sėkmingo 2024 m. pasirodymo Ž. Bizė operoje „Karmen“, dar 30-ies neturintis mecosopranas Aigul Achmetšina iš Baškirijos sugrįžta į Metropoliteno sceną beprotiškame naujame režisieriaus Bartletto Shero „Sevilijos kirpėjo“ pastatyme, žaviosios Rozinos vaidmenyje. Jos globėją, gydytoją Bartolą įkūnys vengrų bosas-baritonas Peteris Kálmánas, o slaptąjį Rozinos mylimąjį, grafą Almavivą vaidins Metropoliteno scenoje debiutuojantis amerikiečių tenoras Jackas Swansonas. Visur esančio ir visus reikalus sutvarkančio kirpėjo Figaro partija atiteko Moldovoje gimusiam baritonui Andrejui Žilichovskiui.
Dirigentas: Giacomo Sagripanti; Atlikėjai: Aigul Akhmetshina, Jack Swanson, Andrey Zhilikhovsky, Peter Kálmán, Alexander Vinogradov.
Trukmė: 3 valandos 35 minutės (1 pertrauka)
Il Barbiere di Siviglia – Džoakinas Rosinis (Gioachino Rossini)
Per nepilnas tris savaites (20 dienų) parašytą operą Dž. Rosinis sukūrė pagal vieną iš trijų prancūzų dramaturgo Pjero Bomaršė (Pierre-Augustin Caron de Beaumarchais) pjesių apie Figaro, parašytų XVIII a. pabaigoje. Visuotinai sutariama, jog „Sevilijos kirpėjas“ yra geriausia Dž. Rosinio opera buffa bei viena geriausių šio žanro operų apskritai. Jos premjera su didžiuliu pasisekimu įvyko 1816 m. vasario mėnesį Romoje ir iki pat mūsų dienų „Sevilijos kirpėjas“ išlieka viena mėgstamiausių komedijų viso pasaulio operos scenose.
Po itin sėkmingo 2024 m. pasirodymo Ž. Bizė operoje „Karmen“, dar 30-ies neturintis mecosopranas Aigul Achmetšina iš Baškirijos sugrįžta į Metropoliteno sceną beprotiškame naujame režisieriaus Bartletto Shero „Sevilijos kirpėjo“ pastatyme, žaviosios Rozinos vaidmenyje. Jos globėją, gydytoją Bartolą įkūnys vengrų bosas-baritonas Peteris Kálmánas, o slaptąjį Rozinos mylimąjį, grafą Almavivą vaidins Metropoliteno scenoje debiutuojantis amerikiečių tenoras Jackas Swansonas. Visur esančio ir visus reikalus sutvarkančio kirpėjo Figaro partija atiteko Moldovoje gimusiam baritonui Andrejui Žilichovskiui.
Dirigentas: Giacomo Sagripanti; Atlikėjai: Aigul Akhmetshina, Jack Swanson, Andrey Zhilikhovsky, Peter Kálmán, Alexander Vinogradov.
Trukmė: 3 valandos 35 minutės (1 pertrauka)
Per nepilnas tris savaites (20 dienų) parašytą operą Dž. Rosinis sukūrė pagal vieną iš trijų prancūzų dramaturgo Pjero Bomaršė (Pierre-Augustin Caron de Beaumarchais) pjesių apie Figaro, parašytų XVIII a. pabaigoje. Visuotinai sutariama, jog „Sevilijos kirpėjas“ yra geriausia Dž. Rosinio opera buffa bei viena geriausių šio žanro operų apskritai. Jos premjera su didžiuliu pasisekimu įvyko 1816 m. vasario mėnesį Romoje ir iki pat mūsų dienų „Sevilijos kirpėjas“ išlieka viena mėgstamiausių komedijų viso pasaulio operos scenose.
Po itin sėkmingo 2024 m. pasirodymo Ž. Bizė operoje „Karmen“, dar 30-ies neturintis mecosopranas Aigul Achmetšina iš Baškirijos sugrįžta į Metropoliteno sceną beprotiškame naujame režisieriaus Bartletto Shero „Sevilijos kirpėjo“ pastatyme, žaviosios Rozinos vaidmenyje. Jos globėją, gydytoją Bartolą įkūnys vengrų bosas-baritonas Peteris Kálmánas, o slaptąjį Rozinos mylimąjį, grafą Almavivą vaidins Metropoliteno scenoje debiutuojantis amerikiečių tenoras Jackas Swansonas. Visur esančio ir visus reikalus sutvarkančio kirpėjo Figaro partija atiteko Moldovoje gimusiam baritonui Andrejui Žilichovskiui.
Dirigentas: Giacomo Sagripanti; Atlikėjai: Aigul Akhmetshina, Jack Swanson, Andrey Zhilikhovsky, Peter Kálmán, Alexander Vinogradov.
Trukmė: 3 valandos 35 minutės (1 pertrauka)