Salome – Richardas Štrausas (Richard Strauss)
Paskutinį kartą R. Štrauso „Salome“ Metropoliteno scenoje buvo galima pamatyti prieš 20 metų. Nuostabia orkestro muzika ir sudėtingomis arijomis išsiskiriančios vieno veiksmo tragedijos šįkart ėmėsi vienas žymiausių Europos teatro ir operos režisierių, voketis Clausas Guthas. Biblinę Judėjos karaliaus Erodo podukros, princesės Salomės, išsireikalaujančios Jono Krikštytojo galvos, istoriją, jau perleistą per laukinę Oskaro Vaildo vaizduotę, C. Guthas perkelia į karalienės Viktorijos epochą. Psichologinės įžvalgos, ryškus simbolizmas ir subtilūs moraliniai niuansai suteikia kūriniui naują kvėpavimą ir atveria dar netyrinėtas interpretacines erdves.
Vienos sudėtingiausių ir daugiausiai iššūkių visame didžiuliame operos repertuare keliančios – Salomės – partijos šįkart imasi sopranas iš Pietų Afrikos Respublikos Elza van den Heever. Kartu su ja scenoje išvysime švedų baritoną Peterį Mattei (Jochanaano, arba Jono Krikštytojo partija), tenorą iš Vokietijos Gerhardą Siegelį (karalius Erodas) ir JAV mecosopraną Michelle DeYoung (pastarojo žmona).
Dirigentas: Yannick Nézet-Séguin; Atlikėjai: Elza van den Heever, Michelle DeYoung, Gerhard Siegel, Piotr Buszewski, Peter Mattei.
Trukmė: 2 valandos 15 minučių (be pertraukos)
Salome – Richardas Štrausas (Richard Strauss)
Paskutinį kartą R. Štrauso „Salome“ Metropoliteno scenoje buvo galima pamatyti prieš 20 metų. Nuostabia orkestro muzika ir sudėtingomis arijomis išsiskiriančios vieno veiksmo tragedijos šįkart ėmėsi vienas žymiausių Europos teatro ir operos režisierių, voketis Clausas Guthas. Biblinę Judėjos karaliaus Erodo podukros, princesės Salomės, išsireikalaujančios Jono Krikštytojo galvos, istoriją, jau perleistą per laukinę Oskaro Vaildo vaizduotę, C. Guthas perkelia į karalienės Viktorijos epochą. Psichologinės įžvalgos, ryškus simbolizmas ir subtilūs moraliniai niuansai suteikia kūriniui naują kvėpavimą ir atveria dar netyrinėtas interpretacines erdves.
Vienos sudėtingiausių ir daugiausiai iššūkių visame didžiuliame operos repertuare keliančios – Salomės – partijos šįkart imasi sopranas iš Pietų Afrikos Respublikos Elza van den Heever. Kartu su ja scenoje išvysime švedų baritoną Peterį Mattei (Jochanaano, arba Jono Krikštytojo partija), tenorą iš Vokietijos Gerhardą Siegelį (karalius Erodas) ir JAV mecosopraną Michelle DeYoung (pastarojo žmona).
Dirigentas: Yannick Nézet-Séguin; Atlikėjai: Elza van den Heever, Michelle DeYoung, Gerhard Siegel, Piotr Buszewski, Peter Mattei.
Trukmė: 2 valandos 15 minučių (be pertraukos)
Paskutinį kartą R. Štrauso „Salome“ Metropoliteno scenoje buvo galima pamatyti prieš 20 metų. Nuostabia orkestro muzika ir sudėtingomis arijomis išsiskiriančios vieno veiksmo tragedijos šįkart ėmėsi vienas žymiausių Europos teatro ir operos režisierių, voketis Clausas Guthas. Biblinę Judėjos karaliaus Erodo podukros, princesės Salomės, išsireikalaujančios Jono Krikštytojo galvos, istoriją, jau perleistą per laukinę Oskaro Vaildo vaizduotę, C. Guthas perkelia į karalienės Viktorijos epochą. Psichologinės įžvalgos, ryškus simbolizmas ir subtilūs moraliniai niuansai suteikia kūriniui naują kvėpavimą ir atveria dar netyrinėtas interpretacines erdves.
Vienos sudėtingiausių ir daugiausiai iššūkių visame didžiuliame operos repertuare keliančios – Salomės – partijos šįkart imasi sopranas iš Pietų Afrikos Respublikos Elza van den Heever. Kartu su ja scenoje išvysime švedų baritoną Peterį Mattei (Jochanaano, arba Jono Krikštytojo partija), tenorą iš Vokietijos Gerhardą Siegelį (karalius Erodas) ir JAV mecosopraną Michelle DeYoung (pastarojo žmona).
Dirigentas: Yannick Nézet-Séguin; Atlikėjai: Elza van den Heever, Michelle DeYoung, Gerhard Siegel, Piotr Buszewski, Peter Mattei.
Trukmė: 2 valandos 15 minučių (be pertraukos)