Filmo veiksmas vyksta 1974-aisiais Angoloje, paskutinėmis Portugalijos militaristinio valdymo Afrikos valstybėje dienomis. Šių istorinių įvykių sūkuryje atsiduria jaunų portugalų karių grupė, užsibarikadavusi nuo aplinkinio pasaulio milžiniška siena. Jų stovykloje neegzistuoja nei praeitis, nei ateitis, tik amžinai besitęsiančio karo monotonija. Tačiau vieną naktį jie ryžtasi maištui. Ši bekompromisė ir vizualiai įstabi juosta – tai kvapą gniaužianti kolonializmo ir karo nusikaltimų studija, priminsianti kino mylėtojams ir Yorgoso Lanthimoso „Kynodontą“, ir Stanley Kubricko „Metalinį apvalkalą“.
Angola, 1974, the thirteenth year of the liberation war: the Portuguese and their descendants flee the colony, where independentist groups gradually lay claim to their territory. A group of Portuguese soldiers who are barracked inside an infinite wall will have to escape from they camp once the past comes out of the grave to claim its long awaited justice. Borrowing its original title from the lyrics of Portugal’s national anthem, this visually arresting and uncompromising film is at once a relentless study of colonialism and a parable of the devastation of warfare.
Režisierius / Director: Carlos Conceição
Scenarijaus autorius / Screenplay: Carlos Conceição
Operatorius / Cinematography: Vasco Viana
Kompozitorius / Composer:
Prodiuseriai / Producers: Tiago Hespanha, Luisa Homem, João Matos, Susana Nobre, Leonor Noivo, Pedro Pinho
Vaidina / Cast: João Arrais, Anabela Moreira, Gustavo Sumpta, Leonor Silveira, Miguel Amorim, Ivo Arroja, André Cabral, João Cachola, Vicente Gil ir kt.
Carlosas Conceição baigė anglų kalbos ir režisūros studijas Lisabonos teatro ir kino mokykloje. Pirmaisiais karjeros metais kūrė videomeną, instaliacijas ir muzikinius klipus. Jo trumpametražiai filmai „Labanakt, Pelene“ (2014) ir „Blogas triušis“ (2017) buvo atrinkti į Kanų „Kritikų savaitę“. Jo ilgametražis debiutas „Serpentarius“ buvo atrinktas į Berlynalės „Forumo“ programą. „Kovinga tauta“ yra jo antrasis ilgametražis filmas.
Carlos Conceição majored in English with a focus on Anglo-Saxon Romantic literature and in film directing at the Lisbon Theatre and Film School. In the first years of his career, Carlos created video art, installations and music videos. His short films Goodnight Cinderella (2014) and Bad Bunny (2017) were both selected at La Semaine de la Critique. Serpentarius (2019) was his first feature-length film and premiered in the Forum section of the Berlinale. Tommy Guns is his second feature film.
Festivaliai / Festivals:
Tarptautinis Lokarno kino festivalis – Geriausias europietiškas filmas, Jaunimo žiuri prizas;
Belfasto kino festivalis, Salonikų kino festivalis, Sevilijos europietiško kino festivalis
Locarno International Film Festival – Best European Film, Youth Jury Award, Belfast Film Festival; Thessaloniki Film Festival, Seville European Film Festival
SCA'23: Kovinga tauta
SCA'23: Nação Valente
N16
Žanras
Kertant Europą
Filmo trukmė
1val. 58min.
Žanras
Kertant Europą
Filmo trukmė
1val. 58min.
Filmo veiksmas vyksta 1974-aisiais Angoloje, paskutinėmis Portugalijos militaristinio valdymo Afrikos valstybėje dienomis. Šių istorinių įvykių sūkuryje atsiduria jaunų portugalų karių grupė, užsibarikadavusi nuo aplinkinio pasaulio milžiniška siena. Jų stovykloje neegzistuoja nei praeitis, nei ateitis, tik amžinai besitęsiančio karo monotonija. Tačiau vieną naktį jie ryžtasi maištui. Ši bekompromisė ir vizualiai įstabi juosta – tai kvapą gniaužianti kolonializmo ir karo nusikaltimų studija, priminsianti kino mylėtojams ir Yorgoso Lanthimoso „Kynodontą“, ir Stanley Kubricko „Metalinį apvalkalą“.
Angola, 1974, the thirteenth year of the liberation war: the Portuguese and their descendants flee the colony, where independentist groups gradually lay claim to their territory. A group of Portuguese soldiers who are barracked inside an infinite wall will have to escape from they camp once the past comes out of the grave to claim its long awaited justice. Borrowing its original title from the lyrics of Portugal’s national anthem, this visually arresting and uncompromising film is at once a relentless study of colonialism and a parable of the devastation of warfare.
Režisierius / Director: Carlos Conceição
Scenarijaus autorius / Screenplay: Carlos Conceição
Operatorius / Cinematography: Vasco Viana
Kompozitorius / Composer:
Prodiuseriai / Producers: Tiago Hespanha, Luisa Homem, João Matos, Susana Nobre, Leonor Noivo, Pedro Pinho
Vaidina / Cast: João Arrais, Anabela Moreira, Gustavo Sumpta, Leonor Silveira, Miguel Amorim, Ivo Arroja, André Cabral, João Cachola, Vicente Gil ir kt.
Carlosas Conceição baigė anglų kalbos ir režisūros studijas Lisabonos teatro ir kino mokykloje. Pirmaisiais karjeros metais kūrė videomeną, instaliacijas ir muzikinius klipus. Jo trumpametražiai filmai „Labanakt, Pelene“ (2014) ir „Blogas triušis“ (2017) buvo atrinkti į Kanų „Kritikų savaitę“. Jo ilgametražis debiutas „Serpentarius“ buvo atrinktas į Berlynalės „Forumo“ programą. „Kovinga tauta“ yra jo antrasis ilgametražis filmas.
Carlos Conceição majored in English with a focus on Anglo-Saxon Romantic literature and in film directing at the Lisbon Theatre and Film School. In the first years of his career, Carlos created video art, installations and music videos. His short films Goodnight Cinderella (2014) and Bad Bunny (2017) were both selected at La Semaine de la Critique. Serpentarius (2019) was his first feature-length film and premiered in the Forum section of the Berlinale. Tommy Guns is his second feature film.
Festivaliai / Festivals:
Tarptautinis Lokarno kino festivalis – Geriausias europietiškas filmas, Jaunimo žiuri prizas;
Belfasto kino festivalis, Salonikų kino festivalis, Sevilijos europietiško kino festivalis
Locarno International Film Festival – Best European Film, Youth Jury Award, Belfast Film Festival; Thessaloniki Film Festival, Seville European Film Festival
Angola, 1974, the thirteenth year of the liberation war: the Portuguese and their descendants flee the colony, where independentist groups gradually lay claim to their territory. A group of Portuguese soldiers who are barracked inside an infinite wall will have to escape from they camp once the past comes out of the grave to claim its long awaited justice. Borrowing its original title from the lyrics of Portugal’s national anthem, this visually arresting and uncompromising film is at once a relentless study of colonialism and a parable of the devastation of warfare.
Režisierius / Director: Carlos Conceição
Scenarijaus autorius / Screenplay: Carlos Conceição
Operatorius / Cinematography: Vasco Viana
Kompozitorius / Composer:
Prodiuseriai / Producers: Tiago Hespanha, Luisa Homem, João Matos, Susana Nobre, Leonor Noivo, Pedro Pinho
Vaidina / Cast: João Arrais, Anabela Moreira, Gustavo Sumpta, Leonor Silveira, Miguel Amorim, Ivo Arroja, André Cabral, João Cachola, Vicente Gil ir kt.
Carlosas Conceição baigė anglų kalbos ir režisūros studijas Lisabonos teatro ir kino mokykloje. Pirmaisiais karjeros metais kūrė videomeną, instaliacijas ir muzikinius klipus. Jo trumpametražiai filmai „Labanakt, Pelene“ (2014) ir „Blogas triušis“ (2017) buvo atrinkti į Kanų „Kritikų savaitę“. Jo ilgametražis debiutas „Serpentarius“ buvo atrinktas į Berlynalės „Forumo“ programą. „Kovinga tauta“ yra jo antrasis ilgametražis filmas.
Carlos Conceição majored in English with a focus on Anglo-Saxon Romantic literature and in film directing at the Lisbon Theatre and Film School. In the first years of his career, Carlos created video art, installations and music videos. His short films Goodnight Cinderella (2014) and Bad Bunny (2017) were both selected at La Semaine de la Critique. Serpentarius (2019) was his first feature-length film and premiered in the Forum section of the Berlinale. Tommy Guns is his second feature film.
Festivaliai / Festivals:
Tarptautinis Lokarno kino festivalis – Geriausias europietiškas filmas, Jaunimo žiuri prizas;
Belfasto kino festivalis, Salonikų kino festivalis, Sevilijos europietiško kino festivalis
Locarno International Film Festival – Best European Film, Youth Jury Award, Belfast Film Festival; Thessaloniki Film Festival, Seville European Film Festival